جمعه , ۲۲ آذر ۱۳۹۸
آخرین مطالب:

مهارت های سرگروه

مخاطب شناسی

روش های مخاطب شناسی

مهارت گروه داری(۱)

مهارت گروه داری(۲)

مهارت گروه داری(۳)

مهارت گروه داری(۴)

روش های کلاس داری

روش های جذاب سازی جلسه

شرایط کلی جلسات‌ گروه‌

روش های افزایش کیفیت آموزش

وقار مربی عاملی موثر بر رفتار متربیان

مدیریت تغییر

قهر تربیتی

خوب و کامل شنیدن پرسش اولین مهارت سرگروه است

دانلود فایل دوره تخصصی مهارت های سرگروه

یک نظر

  1. سلام احمد

    خوبی برادر از زحماتی که برای رشد و ادم شدن ما می کشی خیلی ممنونیم!

    بی معرفت چرا سر نمی زنی؟

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد

*

افزودن شکلک:

SmileBig SmileGrinLaughFrownBig FrownCryNeutralWinkKissRazzChicCoolAngryReally AngryConfusedQuestionThinkingPainShockYesNoDanceClapJumpHandshakeHigh FiveHug LeftHug RightKiss BlowKissingByeGo AwayCall MeOn the PhoneSecretMeetingWavingStopTime OutTalk to the HandLoserLyingDOH!Fingers CrossedWaitingSuspenseTremblePrayWorshipStarvingEatVictoryCurseAlienAngelClownCowboyCyclopsDevilDoctorFemale FighterMale FighterMohawkMusicNerdPartyPirateSkywalkerSnowmanSoldierVampireZombie KillerGhostSkeleton
Copyright 2018-2019 , All Rights Reserved
Design By ShikDL