دانش آموز مسلمان

پایگاه فرهنگی تربیتی بصیرتی، شجره طیبه صالحین، تبادل تجربیات و محتوای فرهنگی

-- ppt pdfتابلو

پاورپوینت آموزشی سرگروههای حلقه های نوجوان – آذر۹۲

این فایل پاورپوینتی است که شامل  عناوین و موضوعات صحبت های اموزشی برای سرگروههای حلقه های نوجوان شهرستان آماده کرده بودم که از روی آن خیلی از مباحث مربوط به یک سرگروه حلقه نوجوان را بیان کنم…. لکن به دلایل همیشگی ، کسی به جز سرگروه ها و برخی اعضای پایگاه خودمان در جلسه شرکت نکرد و این پاورپوینت و مطالب و مفاد و آموزش های صوتی و تصویری و دفتر و دستک های آموزشی دیگه که آماده کرده بودیم که سرگروه های محترم با دست پر برگردند به حلقه هاشان، همه ظاهرا بر باد فنا رفت. این بود که گفتیم حداقل یه قسمتی از کار رو که میشه فایل اسلاید ها رو اینجا قرار بدیم…..

به دلیل ارزش والای این فایل و نیز برای اینکه بدونم چه تعداد متقاضی واقعی برای این فایل و امثال این آموزش های سرگروهی وجود داره، اون رو فقط با درخواست متقاضیان از راه ایمیل براشون میفرستم..  در صورت نیاز در خواست بدید:

[contact-form-7 id=”5504″ title=”ppsend”]
— برخی از دوستان عزیز در وارد کردن ایمیل خود بی دقتی کرده و ایمیل ناصحیح وارد کرده اند که ارسال فایل به آنها ناموفق بوده است. خواهشمندیم ایمیل یا جیمیل صحیح خود را مجدد وارد کنید.

5 thoughts on “پاورپوینت آموزشی سرگروههای حلقه های نوجوان – آذر۹۲

    • دانش آموز مسلمان

      دوست عزیز، ایملتون رو دفعه قبلی اشتباه وارد کردید، وگرنه به همه متقاضیان فایل، فایل ارسال شده است. چند مورد از ارسالها توسط گوگل به دلیل ناصحیح بودن ایمیل وارد شده برگشت خورد.
      یا علی./

      پاسخ دادن
  • معصومه سرگزی

    سلام مطالبتون خیلی علی است.موفق باشید. من که کلی از مطالبتون برای حلقه هایم استفاده کردم بسیار عالی بود.حتی به بقیه دوستان هم پیشنهاد کردم که به این سایت سری بزنند و از مطالب ان استفاده کنند.باتشکر فراوان.

    پاسخ دادن
  • ناشناس

    لطفا اگه مشه پاور چوینت نماز را برای م ارسال کنید 😉 😉

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *