دانش آموز مسلمان

پایگاه فرهنگی تربیتی بصیرتی، شجره طیبه صالحین، تبادل تجربیات و محتوای فرهنگی

من و اطرافم..ویژه

گزارش تصویری | راهیان نور و خادمی سنگر آسمانی در شلمچه

“سنگر آسمانی” عنوان برنامه فرهنگی تربیتی ای است که توسط یک گروه جهادی فرهنگی قمی موسوم به “بنون” ، با همکاری تعدادی از خادم های فردی و گروهی و هیئتی از شهرهای دیگر، چند سال است در برخی یادمانهای مناطق عملیاتی برگزار می شود.

در این برنامه کودکان و نوجوانان وارد محیط شهر شبیه سازی شده خرمشهر ویران شده توسط دشمن ( بعث) می شوند و مغازه ها، مدرسه ها، خانه ها و .. و مسجد جامع را که با گلوله های دشمن آسیب دیده شده را می بینند، همراه با نیروهای ایرانی ( مربیان از پیش آموزش دیده سنگر ) تجهیز و توجیه می شوند برای آزادسازی شهر و حمله به سنگرها و مواضع دشمن . ادامه برنامه حالت نظامی دارد و کودکان مسلح به عملیات اعزام میشوند.

عملیات در محیط فضاسازی شده وسیع با خاکریزها، سنگرها، انفجارات، میدان مین، موانع سیم خاردار و .. در وسعت بیش از یک کیلومتر مربع انجام شده و به فتح مواضع دشمن و بعثی ، فتح سنگر شنود آمریکایی و اسیر کردن دشمنان  و برگشت به پایگاه ( سالن انتظار – خروجی سنگر ) ، در عرض ۹۰ دقیقه به پایان میرسد. در سالن خروجی هم یک مربی تربیتی آماده است تا از جنگ نرم و صحبت های رهبر و از شهدای نوجوان برای بچه ها صحبت کند تا پدر و مادر ها در قسمت خروجی حاضر شوند و کودک خود را تحویل بگیرند.

تمامیت برنامه با بررسی تربیتی و کارشناسی شده برای آموزش های اخلاقی و تربیتی و تاریخی به صورت غیر مستقیم و موازی به کودکان است ، به گونه ای که خادمان سنگر آسمانی با امید به نیروسازی برای سپاه امام زمان در این ایام در این منطقه خادمی میکنند..

.

گزارش حاضر ، گزارش اردوی راهیان نور پایگاه ما در هفته قبل از نوروز ۹۵ هست که برگشت اردو، قرین شد با شروع خادمی حقیر در سنگر آسمانی..

 

شلمچه-02
شلمچه-03
شلمچه-04
شلمچه-05
شلمچه-06
شلمچه-07
شلمچه-08
شلمچه-09
شلمچه-10

ایستگاه آخر، شلمچه

شروع خادمی :
شلمچه-11
شلمچه-12
شلمچه-13
شلمچه-14
شلمچه-15
شلمچه-16
شلمچه-17
شلمچه-18
شلمچه-19
شلمچه-20
شلمچه-21
شلمچه-22
شلمچه-23
شلمچه-24
شلمچه-25
شلمچه-26
شلمچه-27
شلمچه-28
شلمچه-29
شلمچه-30
شلمچه-31
شلمچه-32
شلمچه-33
شلمچه-34
شلمچه-35
شلمچه-36
شلمچه-37
شلمچه-38
شلمچه-39
شلمچه-40

 

التماس دعا./

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *